Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Σινεμά

Το περασμένο Σάββατο επήα, μετά που ποοοολύ τζιαιρό σινεμά. Γενικώς οι ταινίες τζαι γενικά ο κινηματογράφος είναι μια που τις αγαπημένες μου ασχολίες. Ξεκουράζει με τζαι ωθεί με να ξεφέφκω για λλίο που την καθημερινότητα.
 Τα χρόνια που ήμουν φοιτητής στην Ελλάδα ήταν η περίοδος της ακμής τζαι της "εξέλιξης" των σινεμά. Θυμούμαι την πρώτη χρονιά που ήμουν στην Θεσσαλονίκη επηένναμε σε ένα σινεμά κοντά στο Ναυαρίνο που ξεχάννω τωρά το όνομα του (btw μόλις εσυνηδητοποίησα ότι περνούν πολλά γλήορα τα χρόνια...) με δύο αίθουσες μάλιστα τζαι με το κλασσικό μπάρ έξω που εσέρβιρε ακόμα τζαι ουίσκι. Τον τζαιρό που έφεφκα  που την Θεσσαλονίκη το Πλατεία ODEON ήταν πλέον pasee τζαι η τζενούρκα μόδα ήταν τα multiplex στα μεγάλα εμπορικά κέντρα έξω που την πόλη. Όπως τζαι να έshι το πράμα τότε απολάμβανα το. Το πιο σημαντικό πράμα που μου επρόσφερε το σινεμά στην Ελλάδα ήταν η δυνατότητα να θκιαλέξω την θέση μου τζαι να την τυπώσω πάνω στο εισιτήριο μου. Μετά επήεννες άνετος στην αίθουσα, έβρισκες την θέση σου, εκάθεσουν τζαι εθώρες το έργο με την ησυχία σου. Τωρά μαθαίνω ότι τα εισιτήρια τζαι τες θέσεις που θέλεις κόφκεις τα που το ίντερνετ με την κάρτα σου. Ακόμα καλύτερα...
 Που τον τζαιρό που ήρτα πίσω στην Κύπρο κάθε φορά που πάω σινεμά καταρκούμαι την ώρα τζαι την στιγμή που το αποφάσισα. Νευριάζω τζαι λαλώ ότι εν η τελευταία φορά αλλά επειδή αρέσκει μου ξαναπάω τζαι ξανανευριάζω. 
 Ας μου το εξηγήσει κάποιος πέρκι το καταλάβω γιατί σπάζω τον νού μου τόσα χρόνια: πόσο δύσκολο είναι να πηέννεις στο K-cineplex τζαι να μεν αναγκάζεσαι να στέκεσαι κούλλου-μάκκα  μαζί με αλλο 100 άτομα έξω που την πόρτα μετά που γοράζεις το εισιτήριο που το ταμείο περιμένοντας να ανοίξουν οι πόρτες για να μουντάρεις να έβρεις μια καλή θέση να κάτσεις; Εν πιστέφκω να εshι μεγαλύτερο χωρκαθκιόν τζαι ρεζίλι που τούτο. Εν τζαι είμαστε στο 1980 γαμότο πιον. Είμαστε στο 2009, ο κόσμος σχεδόν εγύρισε ανάποδα τζαι εμείς επιμένουμε να σπιλακωννούμαστε μπροστά που μια κλειστή πόρτα για να προλάβουμε θέση! Έλεος. Έν έshι ένα πλάσμα να τους πεί οτι οι πολυθρόνες μέστες αίθουσες έχουν νούμερο πάνω για κάποιο λόγο; Τζαι στο κάτω-κάτω ποιοι εν τούτοι που, επειδή εν μονοπώλαιο τζαι προφανώς εν τους κόφτει, έχουν το δικαίωμα να μου κόψουν εμένα το σινεμά επειδή εν γουστάρω να συμπεριφέρουμαι σαν  χώρκατος για να δω μιαν ταινία;

Έshι τζαι άλλους που πιστέφκουν τα ίδια οξά εν εγώ που είμαι υπερβολικός;

3 σχόλια:

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Εν άππωμα, εν χωρκαθκιο, εν παιδεία...

Ίσως απλά εν ενας τρόπος να δείξεις ότι είσαι βλάκας με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο.

Ίσως κανένας να με θέλει αριθμούς στις καρέκλες, εν ξέρω

Drapetis είπε...

Σινεμα στην Κυπρο έσιει περισσοτερο απο 1,5 χρονο να παω, αλλα απ'οτι βλεπω η εμπειρια δεν αλλαξε.
Παντως καταλαβαινω οτι η επιστροφη στην Κυπρο θα χρειαζεται να συνοδευτει και με πολλην υπομονη!

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

ΣΗΜΑ Θ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. --- ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΕΎΟΥΝ....ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΛΛΟΊ ΕΠΙΠΛΈΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΒΡAΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΈΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΕΒΈΝΤΗΣ

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html