Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Valentine's


Είπα τζαι εγώ μια φορά να γιορτάσω τον Βαλεντίνο! Είμαι 31, ανάθεμα αν τον εγιόρτασα στην ζωή μου ως τωρά 5 φορές (including την εφηβεία μου). Πέφτει τζαι Σάββατο, ήταν ευκαιρία να πάω με την (soon to be) γυναίκα μου σε ένα ωραίο ξενοδοχείο για το Σ/Κ να χαλαρώσουμε και να αλλάξουμε λίγο παραστάσεις. Αλλά πού έτσι τύχη! Σαν ήμουν έτοιμος τζαι ονειρέφκουμουν spa τζαι μετά ένα ωραίο δείπνο με κανένα καλό κρασί, έρκεται ένα email που τον μάστρο που γράφει: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο δουλειά στο γραφείο. Έχουμε deadlines! Γ@μ# τα deadlines μου μέσα...
Τζαι ανάθεμα ο Βαλεντίνος, ήταν μόνο η αφορμή. Εγώ εν το spa που σκέφτουμαι. Ειδικά την ώρα που είμαι στα meeting τζαι θωρώ τους τούτους ούλλους που μου εκάμαν την χαλάστρα. Συγκρίνεται; Εν συγκρίνεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: