Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Ερώτηση αδαούς...

Κοπι-πέιστ που το stockwatch. Πρώτα θκιαβάζουμε προσεκτικά, στο τέλος ρωτούμεν...

Στοίχημα για Cyta η ελληνική επέκταση


Φιλόδοξα πλάνα για μεγέθυνση του μεριδίου αγοράς 5% που κατέχει σήμερα στην Ελλάδα με τη δραστηριοποίηση της στην Αττική, ανακοίνωσε σήμερα η Cyta Hellas που ξεκίνησε από το Φεβρουάριο τις εργασίες της με το μήνυμα «Γεια σου Αθήνα».

Η θυγατρική της Cyta έχει ήδη προχωρήσει σε κεφαλαιακές επενδύσεις €100 εκ. στην Ελλάδα και αναμένει ότι θα αρχίσει να έχει θετικά αποτελέσματα (EBIDTA) από το 2012 και κέρδη από το 2013.

Εκτιμά, επίσης, ότι μέχρι το 2014 η θυγατρική θα αποτελεί σημαντική πηγή κερδών για τον ημικρατικό οργανισμό, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από τον εγχώριο ανταγωνισμό.

Πρώτα η επαρχία…

Η κίνηση της Cyta στην Αττική ακολουθεί την λειτουργία της στην επαρχία, όπου δραστηριοποιείται τα τελευταία σχεδόν δυόμισι.

Μιλώντας σήμερα σε δημοσιογραφική διάσκεψη στη Λευκωσία, ο Γενικός Διευθυντής της Cyta Ελλάδας Μιχάλης Ε. Αχιλλέως, εξήγησε ότι η θυγατρική της Cyta επέλεξε να ξεκινήσει από την επαρχία προτού επεκταθεί στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Η Cyta Hellas παρέχει προϊόντα σταθερής τηλεφωνίας και internet (1play, 2play) σε 140.000 πελάτες της σε Κρήτη, Δυτική και Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Λάρισα, Βόλο, Λαμία, Πάτρα και Αργοσαρωνικό (Αίγινα, Σαλαμίνα) είπε ο κ. Αχιλλέως.

Ο αριθμός των συνδρομητών συγκρίνεται ευνοϊκά με αυτόν στην Κύπρο, που φθάνει τους 145 χιλ.

Ο κ. Αχιλλέως τόνισε στην παρουσίαση του την συνέπεια μεταξύ λόγων και έργων της Ελλάδας αναφέροντας ότι υλοποιήθηκαν οι στόχοι της διοίκησης με την επέκταση του δικτύου στα 2200 χιλιόμετρα έναντι 1636 χλμ. που ήταν το 2009.

Σήμερα η Cyta Hellas έχει 410 συνεργάτες, επενδύσεις €85 εκ. και προσωπικό 517 ατόμων.

Λειτουργεί σε 8 ιδιόκτητα καταστήματα ενώ άλλα 6 καταστήματα βρίσκονται υπό κατασκευή.

Ο κ. Αχιλλέως ανέφερε ότι ακόμα και χωρίς κάλυψη στην Αθήνα, η Cyta είχε μερίδιο αγοράς 9,25% το Δεκέμβριο του 2010.

Το μερίδιο αγοράς της Cyta Hellas στην αγορά ευρωζωνικών υπηρεσιών φθάνει το 5% (σε αριθμό συνδρομητών).

Και τώρα Αθήνα

Επόμενος στόχος αλλά και στοίχημα για τη Cytα Eλλάδας είναι να καταφέρει να καλύψει με τα προϊόντα της τις βασικότερες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες και απαιτήσεις και των κατοίκων της πρωτεύουσας, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση του τρόπου ζωής τους.

Σύμφωνα με τον κ. Αχιλλέως, η Cyta στην Ελλάδα στήριξε την επένδυσή της σε δυο βασικούς άξονες: στην ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, και στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την πώληση, τομέας ο οποίος απασχολεί τα 2/3 του ανθρώπινου δυναμικού της, που αριθμεί ήδη πάνω από 500 άτομα.

Στο σύντομο χρονικό διάστημα της εμπορικής της παρουσίας στην Ελλάδα, η Cyta κατάφερε να δημιουργήσει, πέραν του μεγάλου δικτύου επίσημων συνεργατών σε όλες τις περιοχές δραστηριοποίησής της και μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ιδιόκτητων καταστημάτων, μαζί με ιδιόκτητο στόλο οχημάτων τεχνικών εξυπηρέτησης.

Δικαιώνονται οι επιλογές

Ο Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής της Cyta και Διευθύνων Σύμβουλος της Cyta Ελλάδας Φώτης Σαββίδης, είπε ότι η είσοδος της εταιρείας στην Αθήνα δικαιώνει την, πριν από τέσσερα χρόνια, απόφαση για επέκταση στην Ελλάδα, συμπληρώνοντας ότι όλες οι υπηρεσίες και οι τεχνολογίες που διαθέτει η μητρική Cyta στην Κύπρο είναι στη διάθεση της θυγατρικής της, γεγονός που αποτελεί μια επιπλέον εγγύηση για την πολύ καλή πορεία της Cyta στην Ελλάδα.

Απαντώντας σχετική ερώτηση, αποκάλυψε ότι ο στόχος της διοίκησης είναι η Cyta να έχει πρόσθετα καθαρά έσοδα €25-30 εκ. από το 2014 στην Ελλάδα.

Την είσοδο της θυγατρικής της στην Αθήνα χαιρέτησε ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Στάθης Κιττής, σημειώνοντας ότι η Cyta κατάφερε σήμερα να βρίσκεται ήδη μπροστά στις προτιμήσεις των πελατών της και να παρουσιάζει αξιοζήλευτους ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το ότι ξεκίνησε τελευταία, ως παροχέας υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου στην ελλαδική αγορά.

Σχολιάζοντας τις πληροφορίες για συνεργασίες της Cyta με άλλους παρόχους, ο κ. Κιττής είπε ότι η Cyta πήγε στην Ελλάδα για να μείνει και όχι για να πουλήσει τη θυγατρική της και να φύγει.



Τωρά λοιπόν που το θκιαβάσαμε ρωτούμε:

άμα πατήσεις δαμέ λαλεί ότι στην Ελλάδα η cyta πουλά το ίντερνετ π.χ. 8 Mbps 19 ευρώ.
Άμα πατήσεις δαμέ λαλεί οτι στην Κύπρο η cyta πουλά το ίντερνετ π.χ. 8 Mbps 58 ευρώ.


Χωρίς να επεκταθώ περισσότερο, έshι κανένα να μου το εξηγήσει;;;;

3 σχόλια:

Bananistanos είπε...

μπεεε

chrys είπε...

Ναι. Εφόσον γνωρίζω υπάρχουν 2 λόγοι:

1.Τεχνικός λόγος: Η Κύπρος εν νησί. Η Ελλάδα δεν είναι. Εν πιό ακριβό να τραβήσεις σύρμα μεστη θάλασσα παρά μεστη ξηρά.

2. Ανταγωνιστικος λόγος: Τα τελευταία 5 χρόνια οι τιμές της cyta (και οι υπηρεσίες της φυσικά) ρυθμίζονται απο τον ΓΕΡΗΕΤ
Οπότε και να θέλουν να ρίψουν τις τιμές (ή να δώσουν καλύτερες υπηρεσίες/προιόντα) δεν τους αφήνουν. Πρέπει πρώτα να πίασουν κομμάτι της πίττας οι ανταγωνιστές(primetel, cablenet etc).

Με λίγα λόγια (όσο παράδοξο και να ακούγεται) εάν θέλουμε καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες προιόντα απο την cyta πρέπει να γίνουμε πελάτες των ανταγωνιστών της cyta.

Αντρικκος είπε...

@ Bananistanos

άρεσε μου το σχόλιο σου! Σίουρα έshι παραπάνω νόημα που το σχόλιο του chrys

@chrys

φίλε μου τα σχόλια σου δεν στέκουν. Ειδικά το δεύτερο μόνο ένας συτόβιος (*) θα μπορούσε να το ισχυριστεί...
Ο ΓΕΡΗΕΤ που λαλείς ρυθμίζει τις τιμές με βάση την κοστοστρέφεια η οποία είναι η βάση για την προστασία του ανταγωνισμού (primetel, cablenet etc).
Η συγκεκριμένη εξίσωση ειναι πολύπλοκη αλλά το μόνο δεδομένο είναι οτι εμείς τα αρνιά πληρώνουμε την απόφαση της cyta να συντηρεί σχεδόν 3000 εργαζόμενους ενώ θα μπορούσε άνετα να λειτουργήσει τουλάχιστον με τα 2/3.
Ρώτα αυτόν που σου είπε τους 2 λόγους να σου εξηγήσει και να συγκρίνεις την διαφορά στην λειτουργία της συτα με την σύτα στην Ελλάδα. Όλα τα άλλα είναι ψίχουλα σε σχέση με τούτο το κόστος...


(*) συτόβιος: απο το συτα + βιος, αυτός που ζεί απο την συτα.